25/5

Hello!! Vet ni? Jag har ingen tandställning längre :o sjukt va?! Tycker i alla fall jag. Men tyvärr så ser jag ändå mongo ut.....

Just nu ligger jag i älsklings säng ovh äter godis medans jag väntar på att han ska komma hem från gymmet! Klockan nio typ blir det Pirates 4! Äntligen, har väntat sjukt länge på den! Men vågar inte ha för höga förväntningar, eftersom två av dem bästa inte är med i den här filmen... Vi ska i alla fall ha en riktig mysigt ikväll :) imorgon åker han ju till Malta med klassen, och lilla jag måste vara kvar i kalla tråkiga Sverige. Får göra det bästa av det helt enkelt, ska ju i alla fall fira min stora Emelie och sen ska jag väl försöka röra lite på fläsket så att jag kommer i form och sola lite också, så att inte älsklingen blir alldeles föör mycket brunare än mig :( haha nej men, vill vara brun och fräsch till studenen och så ;) Kanske ska ta och hälsa på syster också? Har ju inte sett hur dem bor än, och barnen har blivit sjukt stora nu. Aja, vi får se vad jag hittar på. Vill också utomlands!

Sexiii right??!

Kommentarer
Postat av: Albin

sv: Med mig är det bra :D Vad gör du då? ^^

2011-05-25 @ 20:34:04
URL: http://nallou.blogg.se/
Postat av: Albin

sv: aha, nä inte mycket, städar lite :) Var bor du då? ^^

2011-05-26 @ 16:34:56
URL: http://nallou.blogg.se/
Postat av: Bella

Ja, jag tycker att du ska hälsa på din syster ;D



Vore kul om vi träffades oftare ju!

2011-05-28 @ 15:07:34
Postat av: emma

Jaa det tycker jag med!! vi får bestämma någon dag :D måste prata med pappa och se när han kan också :D

2011-05-28 @ 15:45:43
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0