19/5

Hmm.. Sitter i skolan, försöker plugga och bli klar med allt. Men det går inte så bra för jag förstår verkligen hur jag ska göra historian. Blä. Tror jag nöjer mig med ABC-boken jag gör i media, orkar liksom inte försöka göra den bättre. Tycker den duger.

Då har jag bara matten kvar imorgon ( nationella!!!!! :( ) och sen en media grej och historian. Och allt det ska jag göra på måndag? Hm. Eller på typ söndag :( om inte jorden gått under. Aja, nu ska jag, göra nått annat. När jag slutat ska jag och Emelie på lunch dejt och sen kommer älskling för han ska försöka hjälpa mig med matten. Sen klockan två ska jag till sjukgymnasten, för kanske sista gången tydligen :o meen, hejdå :D


Kommentarer
Postat av: wassberg

sluta vara otrogen hela tiden!!!!!

2011-05-19 @ 10:59:29
Postat av: emma

förlåt älskling :$ men det är en ganska gammal bild, om det känns bättre(a)

2011-05-19 @ 11:11:05
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0