17/5

Jag har varit så jäkla duktig idag!! Egentligen inte.. Men för att vara mig. Så jävla skönt.

Tvingade mig själv att gå till skolan idag, eller, älskling hjälpte till att tvinga mig. Haha ;) Dagen började i alla fall med samhällskunskap. Vi skulle ha en diskussion om FN som jag var jätte rädd att det skulle gå dåligt men det var bara en diskussion där halva klassen var för och andra halvan emot, var inte något allvarligt muntligt "prov" liksom som jag först trodde det skulle vara. Sen efter det så hade jag muntligt om EU som jag missade förra veckan och fick ig-varning för. Var jätte nervös och det gick inte så värst bra kan jag ju säga men i alla fall, jag gjorde det! Och jag satt inte knäpptyst. Bra Emma! :D haha. Min andra lektion var naturkunskap, skulle komplettera två små saker för att höja mitt betyg och jag blev klar med en av dem!! Trots att jag hade sjukgymnasttid mitt i lektionen, fan vad bra jag är. Efter det så var jag kallad på stuga också, skulle ha muntligredovisning om orginell marknadsföring. Jag gjorde det också. Inte heller världens bästa, men jag gjorde det och har nu också det klart. Om jag inte får kompletteringar? Men jag måste fan ha klarat G i alla fall, men ja, vem vet.

Efter skolan så hämta jag ut mina underbara skor!! :D Sen åt jag donken, hehe ;)

Nu ska jag... Försöka plugga något :( borde egentligen plugga matte eftersom jag har nationella på fredag men nej, det orkar jag inte nu. Tar det imorgon.


Måste ju säga grattis till min älskade mamma som fyllde år igår!! Såå, GRATTIIS I EFTERSKOTT :D var inte inne på bloggen då så blev inte av att skriva det då.. Idag är det Norges nationaldag förresten. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0