3/3

Jag som vill spara pengar lyckades inte så bra idag. Efter att jag och Emelie hade ätit så gick vi på stan och sen blev jag 261:- fattigare. Bestämde mig nämligen för att köpa en ögonbryns penna! Har aldrig använt det förut men har länge tänkt testa det, hoppas jag passar i mörkare ögonbryn och att jag lyckas få det att se bra ut. Haha ;)
Efter att vi hade varit på Kicks så gick vi förbi The body shop och såg att det var jätte lång kö och sen stog det nått om nån gåva sak och ja, jag ville gå in och kolla. Det slutade med att jag köpte en "mango lip butter", har alltid velat ha såna men tycker att dem är för dyra men idag var det tydligen 20% rabatt så passade på! blev iofs bara 19:- billigare men sen var det ju ett till erbjudande, var man medlem så fick man dessutom en liten goodiebag såå, jag passade på att bli medlem som kostade 100:- också! Man skulle tydligen få tillbaka 100:- i värdecheck sen när man fyller år så, jag tyckte i alla fall att det var vart det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0