Två supermysiga veckor ♥

Bott med min älskling i två veckor, idag var sista dagen. Känns lite tomt nu :( tänkte i alla fall bjuda på lite bilder som är tagna under dessa veckor, önskar att jag hade tagit bilder lite oftare.. Vill ta bilder lika ofta som jag gjorde förut, är alltid roligt att kolla på gamla bilder och minnas precis hur det kändes när just denna bild togs. Har blivit jätte dålig på att ta bilder nu! Men börjar bli lite bättre nu igen, eller? :)


Feeest!


Det blev väldigt mycket godsaker! ;) hihi


På väg hem från skolan.



Söta lilla Lisa!


Mina två älsklingar lekte lite i snön :)


Tog en promenad i det underbara vårvädret! Innan vi skulle packa och skiljas åt :( buhu

Kommentarer
Postat av: wassberg

nice!=D

2011-03-20 @ 18:28:21
Postat av: Therese*

Ni är söta! :'> Och du är underbar, Emma! Vi måste verkligen vaaraaa någon dag! :o Någon helg eller sådär, då båda kan :'> <33

2011-03-21 @ 22:23:43
URL: http://youcantreachme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0