17/3

Det var längesen jag hade så kul i skolan som idag! Liksom, jag Therese och Josefine skulle gå ut ur klassrummet och Therese säger typ att vi ska gå sakta för att vänta på Josefine. Jag väljer att istället gå snabbt, går förbi Therese och rakt in i dörren!! Hahah jag tyckte det såg ut som att dörren var lite öppen och tänkte liksom bara putta upp den.. Men istället står jag mosad emot dörren och tar handen nerh till handtaget och tar mig snabbt ut! Det måste verkligen sett kul ut, det tyckte nog i alla fall Therese som skrattade massor åt mig sen :( hahaha ;) såg ut ungefär såhär:


Nu till en annan sak som faktiskt gjorde min dag! Innan rasten så pratade vi om att vi var jätte sugna på munkar, rosa munkar. Vi sa till Micke (medialärare) att han skulle köpa munkar till oss, vi skojade ju såklart. Efter att vi hade varit på rast så säger Micke "gå in och kolla vad som ligger på era datorer" och vi fattade ingenitng, vi tänkte att han såklart skojar med oss men gick ändå och kollade. Och där, på min dator låg det tre rosa munkar!! Så himla gulligt av honom :D vi blev verkligen jätte glada och bestämde oss för att vi ville föreviga detta ögonblick så, här är resultatet ;)




Spöken? Haha cool bild tycker jag. Det var fler saker som var roliga idag, som det där med mikron, brända fingrar osv. men det räcker att bara jag/vi kommer ihåg det tror jag :)

Kommentarer
Postat av: Josefine

haha alltså, han måste ju gilla oss x)

2011-03-17 @ 18:07:55
URL: http://nylanderj.devote.se
Postat av: emma

hahah jaa(a) :D

2011-03-19 @ 20:27:51
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/
Postat av: Therese*

Hihihi typ bästa skoldagen på länge! :'DD <333

2011-03-21 @ 22:48:20
URL: http://youcantreachme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0