2/3

Hej! Måste bara säga att jag lever, än sålänge. Sitter just nu och har mediekommunikation och det går åt helvete kan jag lova. Ska redovisa en sak näste vecka men är inte klar och måste göra om den helt eftersom den är så dålig och ja.. Känns inte bra alls.

Inatt sov jag hos älskling, han följde med mig hem efter skolan och sen bestämde vi oss för att jag skulle följa med honom hem sen med tåget :) vi firade också nio månader igår! Tiden går snabbt.. ♥ När vi kom hem till honom så tränade vi, och jag skojar inte när jag säger att min älskling är sjukt sexig när han tränar ;) haha. Idag tog jag bussen själv in till skolan eftersom älskling är ledig för han ska till stockholm. Höll på att dö var så jävla trött!! Nu är det rast och jag måste äta.

Kommentarer
Postat av: wassberg

tss... det är jag ju inte!;) men så bra att du fortfarande lever i alla fall=) puss

2011-03-03 @ 00:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0