Min älskling är äntligen hemma

Måste bli bättre på att ta bilder. Har nämligen inga bilder från min och älsklings återförening, haha alltså från när jag fick träffa honom igen efter att han varit utomlands! Första gången jag traffa honom när han var 19 och efter att vi varit tillsammans i ett år :) Men har i alla fall några bilder från den 4 juni, och jag fick träffa honom den tredje så näästan samma sak ju ;)

Såhär såg jag ut!
Bilderna är tagna runt klockan 10, det var innan vi skulle ta tåget till stockholm (summerburst) :)

Bra fotograf?

Eh ja, det var egentligen bara jag som ville ta bilder, som vanligt.. :(

puss (?!)



P.S
Nu har jag blivit blogg galen och lagt upp tre inlägg idag.... Som knappt har med idag att göra?!
Sen måste jag också säga att jag måste lämna in datorn imorgon :( och..
Nu ska jag ut och gååå, så jäkla bra jag är. Hehe

Kommentarer
Postat av: wassberg

Neeeeee inte puss, jag dricker vatten efter jag borstat tänderna.... :)

2011-06-07 @ 03:03:05
Postat av: emma

Meeeh, jag skriver över bilderna jjuu :( kanske ska börja göra tvärtom, eller?

2011-06-07 @ 16:05:48
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0