Tisdag

Idag har jag varit på stan med Wilma! Hittade lite saker, inte alls mycket men blev ändå ganska dyrt med tanke på att jag inte har så mycket pengar :( är liksom massa rea också men köpte jag en enda grej på rean eller? Nej, såklart inte. Blev donken också.. bad girl, haha. Wilma fick lite dåliga nyheter också, stackarn :( men det blir bra ska du se! ♥

Först var det fint väder, sen regnade det, sen blev det fint igen och nyss regnade det massor. Nu är det strålande sol igen och ja, vädret har verkligen humörsvängningar. Tror jag ska kolla på en serie, ganska mysigt att sitta i sängen under täcket, speciellt när det regnar ute så jag hoppas det börjar snart igen! Haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0