"Uppdrag - Hämta filt" haha (y)



Hahah igårkväll så var jag och Wilma lite uttråkade och ville gå ut och hoppa studsmatta men sen när vi kom ut upptäckte vi att det regnade. Så jag fick ett uppdrag istället, att hämta en filt som låg mitt ute på gräsmattan i regnet!

Idag frågade jag mamma varför filten låg där ute? Jag sa också att jag hade burit upp den på altanen eftersom att det regnade och den var alldeles blöt. Hon skrattade och sa att det var för att det var ett getingbo i den och att min kusin Caroline hade gjort likadant (alltså burit in filten)! Men sen sa hon att det var lungt för att det hade kommit en igelkott och ätit upp getingboet. Hahaha jag fatta ingenting, fett skumt allt blev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0