STUDENTEN




Nu har jag varit riktigt dålig på att uppdatera! Men ja, förra lördagen alltså den 11 juni så tog jag STUDENTEN! Yeey :D Haha det blev i alla fall en helt underbar dag som jag aldrig kommer att glömma. Önskar att jag kunde få uppleva den igen, men det kommer jag ju tyvärr aldrig att få. Sorligt, väldigt sorgligt faktiskt.. Sen på söndagen så åkte jag hem med älsklingen till honom och där har jag varit tills idag. Därför har jag inte bloggat något, ville nämligen lägga upp några bilder från studenten och hade inte bilderna då. Ändå lägger jag bara ut två bilder nu, det får faktiskt duga! Kaanske kommer mer någon annan gång. Men tråkigt nog så har jag faktiskt inte så många bilder från studenten eftersom att jag var så dålig och inte ens tog en enda bild. Så alla bilder är liksom på mig och det känns ju ganska ego att lägga ut många då, haha.

Kommentarer
Postat av: wassberg

fyfan va sööööt!!

2011-06-20 @ 00:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0