Måndag

Vet ni?! Jag måste bara säga det här.. I lördags (den 18, hehe) så såg jag en livs levande rävunge för första gången i mitt liv!! Och ja, jag tycker det är coolt att se ett djur som jag inte sett förut, i verkligheten alltså. Den var jätte söt :D Det var när jag, Gustav och hans hund Milla var ute på promenad i skogen som Gustav frågade vad det var som stod där framme på stigen, då kollade den upp och hade världens sötaste rävansikte :D haha, men sen sprang den iväg :(


Milla och räven (a) hihi

Igår kom Wilma hit, vi kollade massa på Prison Break och så filmade vi lite, det kommer upp senare om det funkar att lägga upp dem (som det inte verkar göra just nu). Vi gick nog och la oss vid tre kanske och somnade ännu senare, kan vara därför vi inte vakna förän tolv någon gång. Sedan dess har jag bara solat en stund, men det började regna ganska snabbt (tror vädret har humörsvängningar..) så då gick jag in och satte mig här vid datorn..

Kommentarer
Postat av: Bella

Micke & (Milla) Molle :)

2011-06-20 @ 14:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0