Inte långt kvar nu




Shit, jag tar studenten om fyra dagar. Det är så jävla nära nu, och jag vill inte ens. Har längtat sen jag.. hmm... började i femman kanske? Haha nej jag vet faktiskt inte men jag har varit skoltrött så sjukt länge och nu vill jag inte ens sluta? Vill inte fortsätta heller men ändå.. Vad händer sen liksom? Och jag har fortfarande inte allt klart till studenten, är klar med skolan och så men det är ju massa annat som ska fixas. Önskar att jag var lite mer taggad, att allt var solklart och att, nej det kan jag nog inte skriva här. Men alltså nej, studenten känns inte som att den kommer bli så rolig. Hoppas att det blir bättre än vad jag tror och att det inte kommer bli hemskt att inte ha skola eller jobb sen. Hur fan ska jag skaffa jobb?! Vet inte alls vad jag vill jobba med liksom, vad jag vill bli. Usch, känns inte bra. Det löser sig nog.

Kommentarer
Postat av: wassberg

Klart det löser sig! du har all tid i världen!=)

2011-06-07 @ 16:30:26
Postat av: Anonym

UPPDATERA!=)

2011-06-12 @ 16:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0