Hej snygging




Vill bara säga att prison break är så sjukt jävla bra. Jag är helt beroende. Det är så bra, spännande, obehagligt och blir liksom aldrig tråkigt. Det händer någonting hela tiden. Alla som inte har kollat/följt prison break borde göra det nu, för erat eget bästa. Måste bara säga att det bästa med prison break nog ändå är Michael Scolfield (Wentworth Miller) som är så javla grym! Sen så är han ju snygg också, det är ju alltid ett plus ;) haha nej men, jag tyckte faktiskt inte han var snygg alls i början men när man kollat några avsnitt så blir han liksom det, eftersom att han är så jävla bra. Hoppas Gustav läser det här sen när han kommer hem och blir svartsjuk. Nee jag bara skoja, han blir faktiskt aldrig svartsjuk, lite tråkigt :( eller det kanske är bra? Fast jag vill ju veta att han verkligen tycker om mig och vill ha mig för sig själv! Hahah nej det är nog bäst att sluta skriva nu när jag ändå kommit bort helt från ämnet. Blir att kolla på ännu ett avsnitt av PRISON BREAK! Hihi ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Han hade nog inte varit tsms med dig om det inte är bara dej han vill ha ? =)

2011-06-30 @ 20:10:44
Postat av: emma

Nej det är ju sant! Men tycker det hade varit lite gulligt/smickrande om han någon gång var liite svartsjuk :) hihi

2011-06-30 @ 20:18:26
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0