ETT KORS †



Detta örhänge hittade jag för några dagar sedan och bestämmde mig för att jag bara måste ha det, det var då tyvärr slut i lagret så det gick inte att beställa.. Idag så orkade jag inte vänta längre så då skickade jag ett mail och frågade om det kommer att komma in fler och fick då svaret att det finns nu! Yeey :D haha, så nu är det snart mitt!

Btw så funkar det att infoga bilder nu som ni kanske ser ;) Nu ska jag nog gå en liten promenad tror jag. Så jävla tråkigt att vara ensam.. Hela familjen är i sundbyholm och här sitter jag helt ensam i min källare :( ska nog flytta upp datorn, känns inte lika ensamt att sitta där uppe!

Update: Promenaden gick inte så bra.. Hade helt glömt bort att jag inte är helt frisk än (är hostig). Men jag gick i alla fall i ca 40 min fast en lite kortare runda än vanligt, ganska bra ändå tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0