Torsdag

Är helt ensam hemma, hatar det :( Älskling åkte jätte tidigt imorse eftersom han började jobba klockan sju. Så jag fick somna med honom men vakna ensam, jobbigt. Nu sitter jag här hemma i soffan och funderar på om jag ska kolla lite Prison Break, är ju så jävla konstigt väder nu bara för jag börjar jobba nästa vecka. Vill ju sola eller bada eller nått men är inte mycket sol alls.

Fick nyss reda på en väldigt obehaglig grej också (eller egentligen två), usch. Det kan jag ju såklart inte skriva här.. Men var bara tvungen att skriva så. Eller ja, en av grejerna kan jag skriva lite om och det var att en stor hund som var i Sundbyholm attakerat flera, man borde fan inte få ha såna aggressiva hundar, speciellt inte på en camping!..


Kommentarer
Postat av: wassberg

Like it!!

2011-07-14 @ 21:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0