Torsdag

Alltså, jag är helt död. Hur fan klarar folk som har ett fast jobb sig? Liksom, jag somnar nästan på väg till jobbet, jag tycker att en minut känns som en timma när jag är där, jag somnar (sådär så man rycker till heela tiden ni vet) när jag åker hem, hemma så är jag helt slut och orkar inte göra någonting, sen när jag ska sova är det för tidigt och jag ligger vaken för länge och när jag väl somnar så känns det som att det gått någon minut bara och jag ska upp igen. Och så börjar det om. Kul liv liksom?

Jag hoppas att jag är så smart att jag ALDRIG blir fast på ett så tråkigt jobb.

Det som fick mig att inse hur jäävla trött man blir var förresten för att jag tänkte ta en promenad på ca 45 min som jag brukar men jag orkade fan inte ens gå hela vägen. Det kändes bara så jobbigt, inte sådär jobbigt som det brukar vara när man tränar hårt typ utan jobbigt för jag var så trött och slut i kroppen, så jag gav liksom upp lite och så ska det ju verkligen inte vara. Då kommer jag ju bli sjukt ohälsosam så fort jag skaffar jobb, hur bra är det?!

Nej, jag får lösa det där med jobb på något sätt. Bli rik så jag slipper jobba. Genom att vinna pengar eller gifta mig med en rik man typ. Nu ska jag kolla Prison Break, äta vitlöksbröd och sen sova, försöka i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0