Tisdag

Kanske borde skriva lite om de senaste dagarna. Så, natten mellan den 8 och 9 juli så var jag uppe på ett tak (väldigt högt uppe...) för typ första gången om man kan säga så(?), det var djukt läskigt för jag trodde vi (jag och Gustav) skulle ramla ner och dö. Sen i söndags så var jag i Västerås med Wilma där vi blev fotograferade. Ganska kul men väldigt dyrt och sjukt mycket väntan. Sen efter det så åkte vi till Sundbyholm och där har jag varit tills idag när jag och Wilma åkte hem. Vi firade bl.a. hennes farfar som fyllde 70 igår! Annars gjorde vi inte direkt något speciellt i Sundbyholm, tog mest roliga bilder, filmade, kollade på film, spelade, åt osv, haha. Idag har jag bara ätit mumsiga donken och fixat med bloggen!


Snygga jag! ;)

Finaste Wilma!

Me again.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0