Söndag

Bild från 10 juli.
Just nu så har jag precis kollat på Prison Break, blir ni förvånade? Nu ska jag gå och borsta tänderna och sen gå och lägga mig. Imorgon ska jag upp klockan sex och har då en halvtimma på mig innan jag ska sätta mig i bilen och åka till jobbet. En veckas jobb kvar, sen är jag ledig en vecka och sen jobbar jag en vecka till. Vad fan händer sen? Jag har faktiskt ingen aning. Funderar på att kanske åka till Norge och jobba ett tag, men kan inte åka dit själv ju. Det blir alldeles för dyrt. Aja, vi får se vad som händer, det blir en överraskning helt enkelt!

Imorgon har jag och min fina Gustav varit tillsammans i ett år och två månader

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0