Onsdag

Jag är nervös. Det är så nytt, om man kan säga så. Tänker inte skriva om det nu. Haha ni fattar nog ingenting men jag vill veta lite mer och vänja mig lite vid tanken innan jag skriver om det. Nu låter det som att det är värsta grejen och det är det ju egentligen inte, eller är det? Ja alltså för mig är det ju faktiskt värsta grejen, det är stort och spännande! Som det alltid är första gången (eller oftast i alla fall) och nu är det flera saker som blir första gången på samma gång.

Idag har jag jobbat, som vanligt höll jag på att saga. Har bara jobbat tre dagar.. Gustav sov här inatt så det var väldigt jobbigt att gå upp sex på morgonen (som vanligt men ändå), vill ju ligga kvar och sova och gosa. Haha ;) nu har i alla fall mer än halva veckan gått så snart är det helg, yeey! Skit kul att det ska regna hela helgen. Jag behöver sol, har blivit så jävla vit nu.. Efter jobbet så åkte jag och mamma till Margareta för att fika, hon har nämligen namnsdag och ville då bjuda på fika, mys :) sen har jag ätit donken, och nu måste jag fan tagga ner lite. Har blivit beroende av glasen :( efter det satte jag mig vid datorn och ja, nu kanske jag ska kolla på lite Prison Break.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0