JOBBAJOBBAJOBBA




Nu är klockan sju och jag befinner mig i strängnäs för att börja min arbetsdag. Skulle bara ha tre veckors sommarrjobb egentligen men jag hade "turen" och fick en vecka till, alltså denna vecka! Tycker det här jobbet är väldigt enformigt och långtråkigt så jag känner nästan mest att det bara är jobbigt. Men vad gör man inte för pengarna? Måste söka något annat jobb snart, något som faller mig mer i smaken. Men det är inte så jävla lätt när man inte tycker någonting är roligt. När man inte tycker det är roligt alls att jobba heller för den delen.

Just nu så sitter jag förmodligen och är väldigt avundsjuk på alla som ligger och sover och på alla som kanske ska sola och bada idag! (om det är fint väder) Jag hoppas vädret kommer suga de närmaste tre veckorna. Sen kan det vara fint väder en vecka och sen kan det bli dåligt i minst en vecka till.. Hihi

Kommentarer
Postat av: wassberg

söta inlägg! =) sluta ät skräpmat älskling...

2011-07-18 @ 18:43:29
Postat av: emma

hihi tack! men, du kan vara söt :$

haha det är inte så jävla lätt :( och det är så goooott!

2011-07-18 @ 21:04:31
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0