Alltid otur

Jag har verkligen otur med allt. Det suger så jävla hårt och det börjar nästan kännas lite overkligt att man kan ha sån otur, det gäller oftast småsaker men ALLTID liksom?!

  • Att grejen jag köpt/fått oftast är trasiga när jag sen öppnar det eller kollar nogrannare.
  • Att när jag ska köpa något jag verkligen vill ha så ska det precis ha tagit slut eller inte finnas i t.ex. den storlek eller färg jag vill ha.
  • Att första gången jag ramlar med skidorna på ett helt jävla år får jag ett stort hål i benet, som kommer att synas föralltid.
  • Att jag får sjukt mycket skit fast jag inte förtjänar ens hälften av det.
  • Att jag alltid gör illa mig, oftast vet jag inte hur det ens gick till (och nej, det händer inte på fyllan).
  • Och tyvärr, mycket mycket mer. Som jag inte kommer att ta upp här p.g.a. att mycket av det känns för personligt och jag tror inte det här är speciellt intressant att läsa.
Och nej, ni behöver faktiskt inte tycka synd om mig, jag tycker redan tillräckligt synd om mig själv! ;) hahah

Kommentarer
Postat av: wassberg

Lite synd om dig kan jag väl tycka då! ;)

2011-07-25 @ 23:16:32
Postat av: emma

Oj, då är det illa! haha :(

2011-07-27 @ 20:29:17
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0