A + B

Idag så blev vi klara med allt på jobbet jätte tidigt! Satt och gjorde ingenting hur länge som helst typ.. Sen åkte vi hem lite tidigare då också, hihi. Eller hem kom jag inte så mycket tidigare eftersom vi (jag och mamma) åkte direkt till apoteket. Jag skulle nämligen kolla om ett recept till mig hade kommit, och det hade det också! Var verkligen i sista sekunden att jag fick det, har ringt/gått till FEM olika ställen nu, i Eskilstuna, Strängnär och Mariefred. Antingen så var det semesterstängt, för lite personal eller så hade dem inte mitt recept hemma. Så det fick bli att min vårdcentral här i Eskilstuna fick ringa in ett recept och så fick jag helt enkelt hoppas på att dem hade det. Så ja, imorgon blir det en spruta med vaccin mot Hepatit A och B för mig! Hoppas det inte är för sent bara.. Och att jag inte får massa biverkningar som min stackars älskling fick. Hoppas han blir bra snart ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0