Scary!

Vet ni vad som hände några minuter efter 12, precis i början på det nya året? Jo, vi höll alla på att dö. Vi var klara med alla fyrverkerier och sen helt plötsligt kom några andra dit där vi stod. Några jag aldrig sett förut. Dom började fixa med någon bombsak, en rund, hög och ganska smal sak. I alla fall så såg Amanda det och vi stod då ganska nära dem, så hon sa att vi borde flytta på oss och så gjorde hon och jag det direkt. Vi började säga till alla andra och så och sen så bara smällde det och det flög raketer mot oss och vi sprang och duckade och visste inte vad vi skulle göra! Min pappa fattade ingenting (som vanligt.. haha) så jag fick springa fram och dra bort honom därifrån. Vi alla var verkligen sjukt nära att bli träffade. Skit läskigt var det och mitt hjärta dunkade väldigt snabbt efter det kan jag säga.

Dem hade ställt bombsaken mitt på vägen, utan att liksom gräva ner den eller nått. Klart som fan att den skulle välta liksom! 



Kommentarer
Postat av: Bella

Ojoj!



Kan se pappa stå där helt frågande, hihi :P

2011-01-03 @ 11:28:26
Postat av: emma

Hahah jaa det är typiskt honom!

2011-01-03 @ 12:39:08
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0