Sämst.

Måste bara skriva av mig lite. Sluta läs redan nu om du inte vill ta del av en massa negativa saker/tankar jag har.

Det här är fan den sämsta lördagskvällen på länge. Jag har inte gjort någonting annat än tjockat mig framför Gilmore. Har dessutom sjukt ont i magen på grund av stress tror jag? Eller alltså jag är jätte stressad men orkar inte göra något åt det. Har en maaassa plugg, redan. Och skolan, själva skolan, gör mig jätte stressad. Orkar inte ta tag i nått och kan ju knappt ens, jag är så jävla dålig att jag inte ens kan plugga, inte ens kan göra det jag ligger efter i. Eller jag ligger väl inte direkt efter än kanske, men kommer snart göra det om jag inte tar tag i det. Det har jag ganska mycket erfarenhet av om man säger så. Hela gymnasiet har nämligen varit ett helvete för mig, har ALLTID legat efter. Har aldrig, verkligen aldrig legat före, inte ens i fas. Eller hur man säger? Haha, kan inte ens svenska liksom. Är så trött på all stress, på att vara en av de sämsta i skolan, för det måste jag nog vara. Ååh! Jag kan väl fan inte rå för att jag inte fick en smart hjärna när jag "blev till".. Kanske är utvecklingsskadad och ingen märkt det. Måste ju vara nått! Haha :( fast jag är ju inte helt dum i huvudet, tror jag inte? Matte kan jag ju i alla fall. Har inte MVG men inte IG heller. Kanske till och med får VG i matte C om jag orkar plugga. Då kan jag ju inte vara helt dum i huvudet. Nu ska jag försöka hålla resten av mina negativa tankar för mig själv. Skönt att få skrivit av sig lite, det behövdes. Känns ganska okej också att jag faktiskt varnade alla för dessa tankar. Hoppas ni som ändå fortfarande läser har haft en mycket bättre lördagskväll (och skoltid..) än mig! :)


Kommentarer
Postat av: Bella

Låter som min skoltid!!! :(

2011-01-17 @ 13:32:55
Postat av: emma

Jadu, skolan är inte det roligaste.... :(

2011-01-17 @ 18:11:33
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0