Helgen!

I fredags så var jag med älskling, han kom lite senare än vad han skulle från början :( så träffade väl honom vid fyra kanske. Vi åkte till donken och där träffade vi Nicole, det var väldigt längesen :( efter det så åkte vi till ica och köpte pingvinstångsaker (haha vet inte hur man säger) och sen blev det film och så. Älskling hade varit gullig och köpt bubbel till oss så det blev en lite extra mysig kväll! :)
Igår så skjutsade älskling mig och Josefine hem till Therese. Det blev en mysig kväll med film och god mat :) senare på kvällen vid ungefär halv tolv så kom älskling och hämtade mig så jag sov hos honom tills idag. Åkte hem till Therese igen vid fyra idag och kollade på film med dom och fick sen skjuts hem av hennes mamma. Nu är jag hemma och har ätit och ska nog kolla på Gilmore innan jag duschar och går och lägger mig. Det var lite kortfattat om min helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0