Gott nytt år!!

Nu är 2011 är här! Det här skulle komma upp klockan 12 men det blev tydligen inte så..

Tiden går så fort.. Själv har jag både längtat och inte längtat efter det nya året. Längtat bara för att jag ska få träffa älskling igen, för att sommaren snart ska vara här igen och för att äntligen få sluta skolan! Men jag har inte längtat bara för att jag inte vill bli 19, gillar inte den åldern på något sätt, längtar inte för att skolan börjar igen och den kommer att ta livet av mig, och för att tiden går så fort helt enkelt. Man blir bara äldre och äldre :( haha, så kanske jag inte borde börja tänka än? Är ju trots allt bara 18 år.

Kommentarer
Postat av: Bella

Hihi, du har samma tankar som jag har & hade redan i din ålder (nu lät jag gammal) Men jag blir ju snart 26! :O

2011-01-03 @ 11:26:40
Postat av: emma

Haha tur att jag inte är ensam :D men 26 är ju inte gammalt alls!(:

2011-01-03 @ 12:38:23
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0