27/1

Fan vad lång tid det tar att plugga alltså. Slutade tidigt idag, köpte mat från donken och sen pluggade jag faktiskt lite. Bara media, låg så himla mycket efter (gör det i alla ämnen redan..) så tänkte att jag kunde göra något. Satt och plugga, samtidigt som jag kollade lite tv och lite dator och så, från kanske tolv enda till klockan 20 över sex tror jag?! Och ändå hann jag inte göra mycket alls, och bara ett media ämne. Jag kanske borde plugga varje torsdag..

Nu är jag jätte trött och ska nog kolla lite Gilmore kanske, var nån dag sen nu! Hehe ;) sen imorgon ska jag upp rätt så tidigt och duscha och boka soltid och så innan älskling kommer hit, myys :)

Bara för att den här vovven som bor i Grekland är (var?) så sjukt söt..

Kommentarer
Postat av: wassberg

ser lite ut som han gråter på högra ögat ;( (vänsta för han)

2011-01-27 @ 23:37:49
Postat av: emma

jag tror det är lite smuts bara! för hon var jätte glad när jag gosade med henne :D hihi

2011-01-30 @ 18:29:40
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0