25/1

Imorgon har jag prov så jag borde börja plugga nu va?.. Haha jag är verkligen seg, men ville bara blogga lite innan jag börjar. Är så sjukt trött, vet inte vad det är med mig :( kanske borde sova istället.. Var förresten hos tandregleringen idag, dom/hon sa att det ser väldigt bra ut! :D hoppas det inte är allt för långt kvar nu.. Förra gången lät det iofs som att jag ska ha den typ ett jävla år till eller nått, så man vet ju aldrig med dom..

För en stund sen fick jag lust att ta kort på något när jag såg min kamera som jag inte rört på läänge. Så jag gick upp till syrran och tog en massa roliga bilder :D dom blev så fula att vi nästan dog av garv, kan tyvärr inte dela med mig av dom eftersom dom verkligen var fula.. Så dom här får duga, bara för att jag vill ha bilder med i inlägget liksom. Haha ;)


Kommentarer
Postat av: wassberg

hahaha söta!;)

2011-01-25 @ 22:39:07
Postat av: emma

du som äär ;D hahah

2011-01-25 @ 23:48:32
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0