18/1

Min mun har verkligen problem. Idag har jag lagat ett pyttelitet hål och sen har jag tagit bort en lagning bara för att jag laga det för ungefär ett år sen och har haft så ont att jag inte har kunnat äta på den sidan av munnen sen dess. Hoppas att det blir bättre nu, ska tydligen få en ny lagning på den om en månad. Jätte intressant, eller hur? 



Jag har faktiskt försökt plugga lite idag, men en sak kunde jag inte börja med bara för att det inte står vilket program man ska jobba i och då är det ju inte lätt att börja..... Sen har jag försökt lite med historian men nja, det går inte så bra och jag har ju historia imorgon så kanske kan börja med det då, om man nu får jobba med det på lektionen.

Alltså gud vilket tråkigt inlägg! Men aja, bättre med ett tråkigt inlägg än inget alls, eller? Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0