17/1

Har äntligen fått fixa datorn så att jag har internet och så igen. Men nu måste jag ju installera massa och lägga in alla skolsaker och blä vad jobbigt :( är dessutom jätte sur på msn för jag kunde tydligen bara ladda ner det nyaste? Och det suger ju! Fattar ingenting.

Aja, nu ska jag sluta greja med datorn och gå och lägga mig i min skööna soffa och sova :) haha jag är verkligen jätte trött och orkar inte tänka på att jag har massa plugg och sånt som väntar, det får bli en annan gång, tror jag.

Måste orka lägga in bilder och sånt också!!

Kommentarer
Postat av: wassberg

Mycket inlägg, det är bra!=) och nya msn är också så så där har du fel.. Mera bilder tack!=)

2011-01-17 @ 19:48:08
Postat av: emma

Hihi ja ibland är jag duktig ;) va? hur är nya msn? Ska bli mer bilder! Men jag måste ju ha något att fota också ;D

2011-01-17 @ 21:29:43
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0