16/1

Imorgon har jag massor att göra i skolan. Orkar inte ta upp allt men kan i alla fall säga att jag har matte prov! Det blir nog inte så svårt, hoppas jag. Skulle bara vara ett G prov, man kan alltså inte få högre än G och jag tror jag kan det nu, har gjort några tal och det har gått ganska bra så. Provet är på Gränsvärden och Geometriska talföljder, wish me good luck.





MÅSTE fan börja träna snart... Har bestämt att jag åtminstone måste börja springa, ganska ofta. Men ska nog börja i vår när det inte är lika halt och kallt. Har nämligen stoppat i mig massa onyttigt igen, har redan ätit mat från max, druckit pucko, ätit chips och jag åt i alla fall havregrynsgröt till frukost, pluspoäng där va?! Haha ;) fast hade iofs massa sylt :( och nu ska jag äta kola och dricka en stor energidryck tror jag... Dåliga jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0