15/1

Mitt bloggande går verkligen upp och ner. Ibland blir det as många inlägg på samma dat och ibland blir det inte ett enda. Aja, jag har i alla fall varit med min älskling från i torsdags kväll tills idag vid typ halv sex. Mamma hämtade mig vid tågstationen och sen åkte vi direkt och handlade, blev massa sallad och frukt och sånt. Sen lite onyttigt också såklart.. :( Jag äter alldeles för mycket onyttigt så därför ville jag äta sallad till middag. En timma senare typ så förstörde jag all nyttighet med att äta en massa "Pommes pinnes" alltså typ chips och sen två chokladbollar och en coca cola till det.. men ja, jag åt ju i alla fall sallad!

Igår gick jag och älskling på bio, såg Tron Legacy 3D. Den var faktiskt väldigt bra tycker jag :) hoppas på att det kommer en fortsättning snart! Om det ens kommer någon? Borde göra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0