Tröttast i världen.

Heej. Jag är sjukt trött, kommer seriöst att somna snart :( visste att det skulle vara onödigt att gå till skolan idag, eftersom jag bara har en lektion och inte har någon fantasi för att göra det här och är inte heller tillräckligt bra.. Längtar tills jag slutar, alltså runt 12 någon gång tror jag. Då ska jag till banken och fixa ett sparkonto typ, ska börja spara lite pengar. Duktigt vaa! Fast har ju tänkt åka utomlands i sommar och då försvinner pengarna igen.. Haha. Efter att jag vart vid banken så lär jag somna direkt. Ååh måste plugga. Bli smart nuuuuu!

Kommentarer
Postat av: wassberg

du är smart!!!

2011-02-10 @ 21:55:02
Postat av: emma

är du säker?

2011-02-10 @ 22:08:21
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0