Alla hjärtans dag ♥

Fredag: Gick upp vid kvart i sex för att snabbt packa och göra mig i ordning för att bli skjutsad till jobbet klockan halv sju.. Kände min dålig på morgonen och tog en ipren (händer inte ofta att jag tar värktabletter) vid tio hade den slutat verka och jag mådde inte bra alls, alla tyckte jag såg frisk ut och så så jag tänkte att det bara var och bita ihop. Efter jobbet åkte jag hem till älskling, mådde helt okej eftersom jag tagit mer ipren.. haha. Sen vid tolv kanske (på natten) så mådde jag riktigt dåligt och det visade sig att jag hade 38,5 grader feber. Det är hög feber för att vara mig eftersom jag har runt kanske 36,7 när jag inte har feber. Tur att jag har min älskling som är jätte gullig och tog hand om mig! :)

Lördag: Myste hela dagen med min älskling och på kvällen så åkte vi hem till Lucas. Hade febergräns på morgonen men sen så försvann den helt! Skönt att det bara varade en dag. Men är verkligen inte helt frisk än, är jätte förkyld och hostig och allt :(

Söndag: Alltså igår, så försökte jag plugga lite matte men det gick inte bra alls. Åkte hem sen runt halv sex och när jag kom hem så kolla jag Gilmore girls (såklart) och duscha och kolla Wallander och lite allt möjligt.

IDAG: Hade matteprov, gick åt helvete!!! Men nu glömmer vi det tycker jag och fokuserar på framtiden istället för det förflutna. Hahah.. Om ungefär en timma kommer min älskling hit! Eftersom det är alla hjärtans dag så tyckte vi att vi såklart borde ses! ;) Vi ska mysa till någon film och äta massa gott :) längtar!


Kommentarer
Postat av: wassberg

<3 =)

2011-02-16 @ 15:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0