2/2

Idag är det ingen bra dag har jag kommit på. Jag har nämligen inte gjort ett jävla skit på hela den här tre timmars lektionen.. Det var ju så det var förut, att jag kunde sitta en hel lektion utan att göra ett skit och så har det inte varit på väldigt länge nu, jag har alltid gjort i alla fall någonting. Men den här uppgiften är verkligen ingenting jag har ork att göra, fattar den inte ens. Undra hur det här ska gå.. Hoppas det går bättre på historian som börjar typ snart!

Igår hade jag och Gustav varit tillsammans i 8 månader. Hihi puss på det!

Kommentarer
Postat av: wassberg

Puss!=) det kommer gå bra!

2011-02-02 @ 13:15:33
Postat av: emma

Eller inte, tyvärr :( haha

2011-02-02 @ 15:10:08
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0