17/2

Nu är det snart lov. I en enda liten vecka bara men ändå, det kommer förmodligen att gå väldigt snabbt och jag kommer att behöva plugga och så ska jag jobba tisdag och onsdag. Hoppas att det blir bättre och skönare än vad det känns som att det kommer bli just nu. Kan ju inte vara värre än att vara i skolan så! :)

Slutar om typ 45 minuter, as skönt :D nu ska jag fortsätta med att lyssna på massa gamla låtar på min spotify lista. Många minnen kommer upp, är väldigt många låtar jag inte lyssnat på på jätte länge. Det är skönt att lyssna på låtar som påminner om hur det var förut, saknar mycket.

Kommentarer
Postat av: wassberg

!<3

2011-02-17 @ 20:38:21
Postat av: wassberg

!<3

2011-02-17 @ 20:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0