16/2

Har varit hemma hela dagen idag. Blev ingen skola för mig eftersom jag hade feber igår kväll men idag har jag faktiskt mått ganska okej. Håller nog äntligen på att bli lite friskare! Ska gå till skolan imorgon och hoppas på att det inte blir värre av det. Ska försöka få en klipptid imorgon också! Behövs verkligen..

Ikväll ska jag bara fortsätta ta det så lugnt som möjligt för att också bli så frisk som möjligt, alltså duscha, kolla Gilmore girls och sova!

Här kommer några bilder från min mysiga alla hjärtans dag ♥


Kommentarer
Postat av: wassberg

Vilken mongo är det du pussar? :O

2011-02-17 @ 13:35:31
Postat av: emma

Heheh alltså, jag tror det är du:$

2011-02-17 @ 17:39:05
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/
Postat av: wassberg

ofta.....

2011-02-17 @ 20:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0