Torsdag

Dagen började med att älskling skulle åka hem. Efter det fortsatte jag sova, till 12... Sen har jag bara kollat på animal planet hela dagen, haha, tills min syster kom hem då för då drog vi till stan. Jag köpte ett linne på bikbok. Det fanns i vitt och i svart, jag har (nästan) bara vita linnen, älskar vitt. Men jag köpte det svarta! Duktigt av mig tycker jag, kan ju faktiskt inte alltid gå klädd i vitt. Eller kan kan jag väl, men vill variera lite ju. Det var dessutom 30% rabatt där så istället för 149:- fick jag betala 104:-, alltid något ;) borde kollat efter något att ha på nyår men så blev det inte. Har heller inga finare skor. Har bara mina shepherd och ett par riktigt höga. Så dehöver ett mellanting liksom.

När vi kom hem därifrån hade vi hämtat upp systers pojkvän för att vi tre skulle göra pepparkakor! Det tog sin tid kan jag säga. Vi dekorerade de flesta också!
Nu hade jag tänkt kolla några serier och bara vila ännu mer. Är helt slut i kroppen, vet inte varför :( drog ut en tand igår (hemskt, saknar den!!! Fast den gjorde ont..) så fick massa bedövning. Efter det fick jag inte göra några fysiska aktiviteter och var helt hängig. Man kanske blir det av bedövningen? Eller att kroppen läker hålet efter tanden eller nått. Vad vet jag. Kände mig som en vampyr igår, det kom liksom forsar av blod ibland, usch. Får väl försöka träna imorgon eller nått. Ska baka mer också!

Förresten så beställde jag en iPhone igår! Den skulle komma om 3-4 veckor. Får hoppas på att den kommer tidigare, i alla fall inte senare. Någon gång kanske jag kan ha tur? Då kommer jag kunna lägga ut fler bilder. Lovar! Är så tråkigt utan bilder :(

Nu blir det modern family. Sen kanske himym eller vampire diaries. Love it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0