Onsdag

Jag blir galen. Är så sjuuukt sugen på massa saker nu! Jag vill shoppa, massa massa massa kläder och saker. Jag vill övningsköra, och VÅGA göra det till att börja med.. Och sen skaffa körkort. Sen vill jag utomlands, skulle lätt resa iväg i flera månader bara jag hade någon att åka med och råd med det också. Sen vill jag ha ett jobb, behöver verkligen pengar och något att göra på dagarna. Vill också komma igång mer med träningen. Jag vill flytta. FAN vad mycket jag vill. Åh. Vill på spa också...


Men vad gör jag?.....
DUMMA DUMMA DUMMA MIG. Kan inte fortsätta såhär. Bara sitter och fetar mig hela dagarna, har liksom ätit en halv påse chips också.. Och det enda jag gjort idag är att jag vart på Stillströms (min gamla praktik + min kusin jobbar där) och skrivit ut bilder, sen sökt ett jobb och sen köpt ett par tränings byxor på Stadium. Och sen ätit då, massa skit. Åh.

Kommentarer
Postat av: wassberg

Vi borde göra något av det! =) eller?

2011-12-08 @ 11:53:42
Postat av: emma

JA TACK!!

2011-12-08 @ 15:30:24
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0