Måndag

För en liten stund sen så var jag och älskling ute med vovven i skogen, det är riktigt mycket snö ute nu :D Det blev lite bus också i snön efter det, dock inte med hunden. Hon tyckte tyvärr inte att det var lika kul som vi tyckte. Lite barn är man fortfarande ;) haha. Vi hade velat vara kvar där ute i snön mycket längre men nu hade ju Gustav brottom då han snart skulle jobba :(

Jag fick förresten låna säsong 8 av oth i lördags av min kusin. Det var jätte längesen jag såg klart säsong 7 så är lite lycklig nu! Bara sett ett avsnitt än så länge men det blir mer nu, när älskling jobbar enda till halv tio..

Kommentarer
Postat av: Mikael Stade

Säsong 7 är den bästa säsongen! ;)

2012-02-04 @ 12:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0