Beställd [√]


Hoppas den passar, och är skön. För snart är den min och jag ska ha massor av gosiga stunder i den! :D hihi. Den kommer nog tyvärr endast användas hemma/inomhus. Är nog för feg för att gå ut i en, "sparkdräkt" typ. Folk har ju en tendens (där kom det ordet igen!!) att bedömma en människa efter bl.a. klädsel, vissa kläder anses ju vara fel eller konstigt att ha på sig. Men egentligen så ska man skita i vad andra tycker och ha det man själv vill, det är ju så det ska vara. Grejen är bara den att jag tror inte jag själv kommer känna mig bekväm med att gå runt utomhus bland massa folk i den.. Haha :( vi får väl se hur den sitter på! ;)

Nu ska jag äta rämmar, kolla på ett avsnitt av Prison Break och sen gå och lägga mig! Byye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0