Tisdag

Usch, jag är helt slut. Jobbar ju den har veckan och har hållt på att somna tusen gånger både igår och idag på jobbet och på bilresorna hem.. Idag var jag så jävla trött att jag somna till ett antal gånger på vägen hem, sen när jag precis började känna att jag började piggna till och vi var nästan framme så jag tänkte att "den biten kan jag hålla mig vaken", då typ ramlar mitt huvud bakåt?! Helt sjukt. Aldrig varit med om det förut. Trodde verkligen att jag piggnat till och sen ramlar huvudet bakåt liksom? Hur normalt är det?.. Herregud. Jag måste gå och lägga mig i tid idag. Borde gå och lägga mig nu. Haha..

Nej men, när jag kom hem så åt jag och satt en stund vid datorn innan jag gick ut på en powerwalk. Duktig va? Måste röra mig i ca 30 min tre gånger i veckan och mina promenader är ca 45 min så det blir jätte bra. Hoppas det hjälper bara, för jag plågar verkligen min själv, haha. Och tjock som jag är så trycker jag i mig en stor bananbakelse (och en halvliter vatten!) nästan direkt efter min "träning".

Nu är det i alla fall bara tre dagars arbete kvar, sen får jag sova hur mycket jag vill. Men hur bra är det egentligen? Jag kommer ju inte att ha någon inkomst. Inget att göra på dagarna.

Jag måste fan komma på vad jag vill här i livet snart.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0