Leolina



Visst är dem fina? Fick hem dem i början av veckan. Tänkte att det kanske är dags att börja använda dem snart, se så att jag kan gå i dem och se så att de håller liksom! Alla mina saker har nämligen en tendens att gå sönder rätt så snabbt. Haha, tendens. Det har jag nog aldrig sagt förut. Inte seriöst i alla fall. Jag kanske börjar bli vuxen? ;)

Och vet ni varför jag är uppe så tidigt idag? (gick upp lite innan nio) Jo för att jag jobbat tre veckor i rad och endast sovit mellan 5-6 timmar varje natt. Antar att jag blivit ganska van vid det och nu kan jag inte sova mer än typ åtta timmar innan jag får världens huvudvärk när jag vaknar! Undrar om det är normalt, att få jätte ont i huvudet av att sova länge? Hmm.

Kommentarer
Postat av: kussen P

JÄVLAR VA SNYGGA! tror jag kommer hem till dig snart och testar/snor dom ett tag, men de är väl lugnt? :D <3

2011-08-07 @ 22:45:46
Postat av: emma

Hihi visst är dem :D och njaaa asså, jag tror jag kommer använda dem rätt så flitigt själv ;D hahah<3

2011-08-07 @ 22:51:25
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0