Tisdag

Den värsta sommaren i hela mitt liv. På alla sätt. Studenten och summerburst var kul, det var det liksom. Visst har ändå många dagar varit bra men inte för att vara sommar om man säger så, dem sakerna hade jag lika gärna kunnat gjort på vintern..

Idag har jag jobbat. Efter jobbet åkte jag till sjukhuset för att hälsa på min älskling, han är tydligen lite bättre nu säger han men jag vet inte om jag kan hålla med om det. Han är ju fortfarande sjukare än vad jag någonsin varit liksom, tror jag. Det kanske inte är lika jobbigt som typ svininfluensan (som jag hade oturen att få)? Jag vet inte. Men det är ju i alla fall farligare om jag förstått rätt. Han får massa tabletter så jag hoppas han blir bra snart. De planer vi hade är ju bara att glömma, jag som hade längtat så sjukt jävla mycket. Hatar det. Varför ska han bli så sjukt för? Känns som det är min otur som till och med gått ut över honom nu. Borde vara jag som blir sjuk ju.. Önskar att det var jag om någon, hatar att se honom må dåligt.

Det var jätte jobbigt att vara på sjukhuset av en annan anledning också. Har inte varit där sen i januari 2010.

Saknar dig, världens finaste morfar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0