En vecka senare

Tisdag igen. Har inte bloggat på en hel vecka, dåligt. Men har man inget att säga så.. Idag har jag bara sovit, suttit vid datorn och så åt jag nyss. Spelar lite sims också. Ganska kul men blir långtråkigt. Om några timmar tänkte jag ta en powerwalk och sen blir det nog lite städning. Ser inte så farligt ut i mitt rum men känns ändå som om det behövs. Har också kollat klart på Prison Break i helgen, hemskt. Gillade inte slutet, men det var en riktigt bra serie. Jag gillade det inte bara för att jag blir så ledsen :( haha. Så nu ska jag nog börja kolla på dem sista säsongerna av oth (som jag inte sett än)! Aja, det här blev ett mycket intressant inlägg.. Byye!



Kommentarer
Postat av: wassberg

mycket intressant!=)

2011-08-29 @ 10:47:40
Postat av: emma

hahah <3

2011-08-29 @ 11:44:44
URL: http://eemmasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0