Varning för negativt betéende

Varför kan inte allt bara vara bra? Det behöver inte vara perfekt men åtminstonde bra. Orkar inte stressa, orkar inte misslyckas, orkar inte behöva bry mig. Liksom, vissa är smarta och vissa är dumma i huvudet. Vissa snygga, andra fula. Vissa har det bra, andra dåligt. Jag orkar inte att allt ska vara så jävla överdrivet orättvist. Jag vet att det är sjukt många som har det så himla mycket värre än mig, och sjukt många som har det så mycket bättre än mig, så det är inte bara mig jag syftar på. Är bara så trött på orättvisa och fattar inte varför vissa ska vara dumma i huvudet, fula, sjuka, ensama, fattiga och allt vad det nu är. Medans andra är näst intill perfekta. Usch. Hatar det. Ville bara få det ur mig..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0