Galen helg

Torsdag + Fredag
Var ledig och som jag skrev i inlägget innan så åkte jag till Therese! Vi åt mumsig tårta och typ lekte, haha :) efter det så kom älskling och hämtade mig. Senare på kvällen ringde David och undrade om vi ville med och sola och vi bestämde oss för att vi kunde följa med. Vi kom dit kanske halv/kvart i tio och på dörren stod det att det stängde nio. Vi kollade om dörren var låst och det var den inte, så vi gick in och tänkte att det måste stått fel på dörren eller nått. Vi tog varsitt solarie och tänkte inte mer på det. När jag hade solat klart och bara hunnit tvätta rent solariet så går larmet igång(!!), jag står där i endast trosor och undrar vad fan jag ska göra?! Jag klär på mig byxor, bh och tröja så fort jag bara kan och öppnar dörren för att kolla vad dem andra gör. När jag öppnar min dörr så blev ljudet otroligt mycket högre, jag trodde mina öron skulle sprängas! Gustav står då ute och vinkar att jag ska komma, han springer sen in och hämtar mina saker som jag inte tog med ut och sen så skyndar vi oss in i bilen eftersom det var otoligt jobbigt ljud att stå ute i och det regnade dessutom och var jätte kallt. När vi väl är inne i bilden och hade åkt en bit så frågar jag om han fick med sig min jacka, och nej, det fick han inte. Den hängde bakom dörren. Vi åkte direkt tillbaka och då hade larmet stängts av med det var fortfarande ingen där. Vi försökte ringa "solariet" men det gick inte. Vi väntade på att någon skulle komma (eftersom larmet gått borde nån kommit) men ingen kom. Så ja, min jacka var inlåst där och det skulle inte öppna fören klockan sju på morgonen. Jag och älskling fick alltså börja fredagsmorgonen med att gå upp klockan sex och åka till solariet.
Bra början på våran 10 månaders dag? Haha ;)

Vi var i alla fall där först, var en till som kom dit till sju men vi ställde oss och väntade precis utanför dörren och jag gick direkt in och hämtade min jacka när dörren låstes upp, allt fanns fortfarande kvar! (mobil, alla kort, 2000:- löst mm) Underbart.

Sen åkte vi hem igen, sov en stund, och vid halv elva tog vi tåget till stockholm! Där gick vi runt hela dagen men jag köpte endast ett par svarta shorts, ett skärp och två bh:ar. Fick en bh av älskling också, jag har världens bästa pojkvän :) ♥ Blev att äta lunch med Gustavs mamma där också, trevligt var det! :) Innan vi skulle hem så åt vi på donken också såklart(a) där såg vi Tsatsiki! Han stod typ bakom oss i kön. Coolt va?? haha. Senare på kvällen så blev det att plugga lite och sen så åt vi kola, kollade film och myste!

Lördag
Idag tog jag tåget hem vid halv två. Älskling var tvungen att plugga så jag kunde inte vara kvar, jag måste dessutom också plugga. Men jag är seg och har inte börjat än.. :(


Bilden är tagen den 6 mars 

Kommentarer
Postat av: wassberg

Älskar min lilla brottsling!<3

2011-04-02 @ 20:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0