Ute i solen!

Just nu ligger jag ute i solen och steker lite! Jätte skönt väder idag också, minns inte att det varit så här varmt i april tidigare år. Det har inte det va?

Eftersom jag var hemma helt själv så trodde jag att jag skulle sova bort hela dagen, men lyckades faktiskt komma upp vid 11 någon gång! Duktigt. Har bara ätit frukost och nu ligger jag här, på studsmattan. Har ingen aning om hur bilderna nedan ser ut på grund av att min dator (skoldatorn) är sämst så man ser typ ingenitng när man är ute med den. Bara så ni vet! Lite senare ska jag ta en promenad, är ju så skönt väder :D

Visst är mina Hello Kitty söta? Haha :)


Kommentarer
Postat av: Therese*

Åh meh! Jätte söta Helly Kittys! :'D "Åt du upp ett utav mina ägg?" xD

<3

2011-04-27 @ 09:40:44
URL: http://youcantreachme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0