Schema för halva lovet

Just nu ligger jag i sängen och deppar lite, eller mycket.. Har sjukt ont i ryggen (det bara kom helt plötsligt, vet inte varför..) och massa plugg som ska göras som inte går bra alls. Får försöka göra det på onsdag istället, för nu kan jag inte. Det går bara inte. Imorgon ska jag upp väldigt tidigt för att åka hemifrån vid halv sju eftersom jag börjar jobba klockan sju, då kommer nog ryggen gå sönder helt. Blä. Längtar tills, studenten typ, fast ändå inte. Haha fan, allt är ju jobbigt :( det enda positiva med att ta studenten är ju att inte längre ha massa plugg.. Så här kommer i alla fall dem första tre dagarna på veckan/lovet att se ut:


Kommentarer
Postat av: wassberg

Bra att du uppdaterar mycket igen! men du får göra en justering, "klockn 09:00(!!) Sjukgymnast) skriv "Klockan 09:00(!!) sjukgymnast ensam medans Gustav ligger kvar i sängen!!!!JAA"

2011-04-17 @ 21:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0